My New Gadget Macbook Pro 15 & 17 Inch

mk20002

IMG_2929IMG_2927IMG_2924

And my second wife … forever !!!!

IMG_2877IMG_2888IMG_2894IMG_2882IMG_2885

fvckz aka yakuza - mabok McD dos saing aku ni... lain kali nok shot pun simpan gak dulu atas mejo tu... lawa amp dengan games console... brand gapo tu wei.. hehe... ps bai and Max Ccinggg... this time im the first...

abee shah - ciss yakuza..dey ko dio dulu...natam..tp xpo..ado ore tu koya komeng 1st...ahehehe sapo ehh??

abee shah - buoh epal hok kecit tu utk photoaura crew ko admin??? bijokkk lah boh!!!

fadzil - I smell Canon 24mm f1.4 L USM... weldone bro,

fvckz aka yakuza - 24mm f1.4 taklih masuk ko di ayam brand... xsilap aku keto ni exsiden di g.musang dulu... budok mudo lagi keto auto nok buat stail manual kona drop gear... terbabas terus...ehehe kalu xsilap aku la.. tapi keto DAB101 ni ari tu standard kalar pun kalar standard stail ore tuo... ni mesti nok tiru kaler kuning spoon... pah exsiden pulok depan tu.. potong halfcut ambik palo sajo sambung.. kes tu depan kalar biru tu... hehehe

admin - layan dragon ball sudoh la yakuza...!!!!

abee - sedakk air kopi hok GM sudara buat td(main angin) dr cito dragongboll td..kih cd pairet...huhuuhuuu..

admin - oooOoo CD piretteee.... apo klasss cd piratteee.. dos la cd !!! ore main BLUERAYY!!!

fvckz aka yakuza - blueray..?? canon bole tengok blueray ko...

admin - sony tengok cd pirate wak gapo!!!!

fvckz aka yakuza - isk pelik jugok aku tengok mun beli blueray dlm plastik kat jln hamzah... tidok blueray ni ore jual dlm kotok eh... burung (mc za) hok jual tu syok jugok wei..

Mohd Rasfan - berapa harga mac tue bro ? mahal tak ?

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

*

*